WATCHOUT SYSTEM

מה זה ווטשאאוט WATCHOUT?

מערכת WATCHOUT היא מערכת הקרנה ממוחשבת המיועדת לניהול, ניגון וסינכרון של תוכן ויזואלי.

Digital-AV נציגה בלעדית של החברה בישראל.

WATCHOUT היא תוכנה המותקנת על מחשבי PC סטנדרטיים שעברו כיול והתאמה לטובת הצגה אופטימלית של קבצי מדיה מסוגים שונים (תמונות, אנימציות, וידאו, צילום חי, סאונד וגם אפשרות לסינכרון ושליטה על תאורה ומגוון מערכות עם פירוטכניקה.

_________________________

מה כוללת המערכת?

המערכת כוללת מחשב הפקה אחד (Production PC) ומחשבי תצוגה (Display PC's) המחוברים ברשת.

התכנות מתבצע על מחשב ההפקה, בעוד מחשב התצוגה הוא ה"גולם" שאחראי לנגן את התכנים בזמן אמת.

_________________________

איך ניתן לנסות את התוכנה?

התוכנה ניתנת להורדה בחינם. ניתן להתקין אותה על מחשב ההפקה הרגיל (גם מחשב פי.סי נייד). ניתן להשתמש בתוכנה ללא מגבלות, אך לצורך הפעלה אמיתית ביחד עם מחשבי התצוגה (מצב ON Line ) יש צורך ברישוי למערכת המגיע כדונגל USB.

_________________________

אילו שימושים עושים במערכת?

המערכת מתאימה למגוון רחב ביותר של יישומים, כגון: הקרנה פנורמית, הקרנה באמצעות מסכי לד LED, הקרנה בצורות שונות (למשל ורטיקלי, בצורת T , ר וכד'), הקרנות בכנסים וארועים, תפאורה מוקרנת, מוזיאונים ומרכזי מבקרים, ריבוי מסכים וצגים, הקרנה על בניינים, וידאו מפינג – video mapping, הקרנות ענק, 3D Video Mapping , כשנדרשת אינטראקטיביות, שילוב עם מצלמה במעגל סגור או וידאו חי live video, מופעי בידור, תוכניות טלוויזיה, ועוד.

_________________________

איך עושים הקרנה פנורמית?

הקרנה פנורמית ללא קווי תפר (seamless) נוצרת מהקרנה רציפה של שני מקרני וידאו ויותר. באופן זה ניתן ליצור הקרנות של 180 מעלות או 360 מעלות ללא קווי חיבור בין אזורי ההקרנה.

_________________________

מה ההבדל בין תוכנת מצגות (למשל פאאור-פוינט) לתוכנת WATCHOUT?

WATCHOUT היא תוכנה "מקצועית" הכוללת צירי זמן (TimeLines). כל ציר זמן, ערוך בשכבות (Layers). קבצי המדיה נקבעים לאורך ציר הזמן, תוך אפשרות סינכרון מדוייק, והפעלת פונקציות עריכה מגוונות (Tween Tracks) כגון: שקיפות, גודל, צבעוניות, מיקום וכד'.

מערכת Watchout נותנת מענה קל ונוח לשימוש כאשר יוצרים תצוגה של יותר ממסך אחד, או כאשר עושים הקרנה בפורמט לא שגרתי. כלומר, יחסי הקרנה לא סטנדרטיים. (יחסי הקרנה סטנדרטיים הם 3:4 , 9:16 ). בנוסף, מאפשרת המערכת לעשות הקרנה של אימאג׳ים ברזולוציות גבוהות במיוחד של אלפי פיקסלים.

_________________________

מה הייחודיות של מערכת ווטשאאוט?

אפשר לומר שמערכת ווטשאאוט היא מערכת עריכה שיורדת לשטח. היא מאפשרת לנו לבצע שינויים בשטח ולהתאים את התוכן המוקרן בצורה אידיאלית (למשל, התאמה ושינוי מיקום של אימאג'ים בתוך כלל ההקרנה, התאמה ושינוי גודל של טקסטים וגרפיקה, התאמת צבעוניות וכד').

היכולות האינטראקטיביות מאפשרות מגוון פתרונות למצבים בהם נדרשת הקרנה רציפה (ללא קפיצות או החשכת ההקרנה) תוך שמירה על סנכרון מדוייק, למשל בהצגה או מופע מוזיקלי.

_________________________

המערכת פשוטה וידידותית למשתמש!

https://www.dataton.com